نحوه تشخیص اصلی بودن تلویزیون های سونی

چگونه تلویزیون سونی اصلی را تشخیص بدهیم؟

چگونه تلویزیون سونی اصلی را تشخیص بدهیم؟

انتخاب تلویزیون و خرید بهترین تلویزیون خودش یک داستان مفصله و سختی های خاص خود رو داره، اما بعد از انتخاب تلویزیون باید از اصلی بودن و اصالت آن هم اطمینان حاصل کنیم. متاسفانه در بازار ایران تلویزیون تقلبی و غیر اصل هم دیده می شود و ممکن است اگر از سایت یا فروشگاه معتبری خرید نکنیم ما هم دچار اشتباه بشویم و یک تلویزیون غیر اصل بخریم.

در این نوشته قصد داریم نحوه ی تشخیص اصالت تلویزیون های سونی را مورد بررسی قرار دهیم، چگونه مطمئن شویم تلویزیون سونی که خریدیم اصله؟ هر چند که تلویزیون سونی به ندرت و خیلی کم غیر اصل داره ولی باز هم مطالعه این نوشته خالی از لطف نیست.

تشخیص تلویزیون اصلی سونی با منوی مخفی

در مرحله اول شما باید مدل تلویزیون خود را مشخص کنید سپس مدل مورد نظر را در سایت شرکت سونی جستجو و مشخصات کاملش را مشاهده فرمایید هم چنین از لحاظ ظاهری هم تلویزیون مورد نظر خود را بررسی کنید و از لحاظ ظاهری با تلویزیونی که تحویل میگیرید مقایسه کنید.

از همه این ها بگذریم مطمئن ترین روش، باز کردن منوی مخفی تلویزیون سونی است، اول اینکه تلویزیون های غیر اصل سونی این منو را ندارن و دوم اینکه باید اگر این منو رو باز کرد، مدل و شماره سریال همخوانی داشته باشد.

برای این کار ابتدا تلویزیون را خاموش کنید سپس به ترتیب دکمه های Display، عدد 5 ، دکمه کم کردن صدا، دکمه پاور یا خاموش و روشن کردن را بزنید. در مرحله بعد باید یک صفحه آبی رنگ در تلویزیون باز شود که مشخصات کامل تلویزیون همچون مدل و شماره سریال را نمایش می دهد.

تشخیص تلویزیون سونی اصلی از تقلبی

روش تشخیص تلویزیون سونی اصلی با ریموت

پرسش و پاسخ مقاله نحوه تشخیص اصلی بودن تلویزیون های سونی

با فشردن دکمه های display، عدد 5 ، کم کردن صدا و پاور تلویزیون به ترتیب منوی مخفی تلویزیون را باز کنید و اطلاعات تلویزیون را مشاهده کنید.

تلویزیون های سونی اصلی در کشور مالزی مونتاژ می شوند.
محمد عبیدی
ارسال دیدگاه

پیامی برای این مقاله ثبت نشده است .