بهترین تلویزیون ها برای تماشای فوتبال جام جهانی

تلویزیون های مناسب برای مسابقات ورزشی

تلویزیون فوتبالی

یکی از دلچسب ترین کارها تماشای فوتبال موردعلاقه‌ت با دوستای باحاله که امروزه خداروشکر سازنده های تلویزیون یه نگاهی به این سرگرمی دارن و در ساخت تلویزیوناشون روی ویژگی هایی تمرکز میکنن که اون تلویزیون رو برای فوتبال و بطور کلی مسابقات ورزشی مناسب میکنه. حالا بهترین تلویزیون برای فوتبال باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟ چه تلویزیونی برای دیدن فوتبال مناسبه؟ و.. که در این مقاله فروشگاه تی وی سنج بطور تخصصی و دقیق به این سوالا جواب میده.
وقتی دنبال بهترین تلویزیون برای فوتبال هستین باید به کنترل حرکتی تلویزیون و همچنین یکنواختی رنگ خاکستری اون تلویزیون توجه ویژه ای داشته باشین. اگه دوست دارین بازی هاتون رو در یک اتاق روشن ببینین ویژگی های «حداکثر روشنایی» و «بازتاب تلویزیون» خیلی مهمن و اگه دوست دارین با جمع دوستان و در یک نشیمن بزرگ فوتبال تماشا کنین حتما باید به «زاویه دید» توجه کنید که وسیع باشه. بنابراین شرایط متفاوت، گزینه هارم متفاوت میکنه. در این پست فروشگاه تی وی سنج به بررسی و معرفی تلویزیون های مناسب فوتبال جام جهانی میپردازه. انشاالله که لذت بخش ترین خاطرات رو با خرید تلویزیون مناسب بهتون هدیه داده باشیم.

برای تماشای جام جهانی 2022 چه تلویزیونی بخریم؟

بهترین تلویزیون ها برای فوتبال لزوما برترین تلویزیون ها یا گرون ترین تلویزیون ها نیستن. پس اگه تلویزیون میخرین و ورزش رو هم زیاد دنبال میکنین چند فاکتور هستن که باید بیشتر به اونا توجه کنید، مثلا نرمی حرکت. صحنه های ورزش بطور مداوم درحال حرکتن و برای یک علاقمند به ورزش تماشای تلویزیون وقتی دلچسبه که تمام جزئیات رو در حال حرکت هم ببینه و کیفیت تصویرش بخاطر تغییر مکرر تصویر پایین نیاد.
بعضی از تلویزیونا در اسکن تصویر و اضافه کردن جزئیات بسیار موفق تر هستن و این فقط در مورد کنترل حرکت نیست؛ روشنایی و بازتاب نور هم باید در نظر گرفته بشه تا بازتاب های طبیعی نور رو از بین ببره. نمایش دقیق حرکات سریع، تغییر جهت ناگهانی، حرکت در جهت مخالف حرکت دوربین، یکنواختی رنگ، رفرش ریت و.. باید بهشون توجه بشه.
با در نظر گرفتن همه این موارد در اینجا سایت تی وی سنج لیست بهترین تلویزیون های تماشای فوتبال جام جهانی رو در اختیارتون قرار داده که مشخصات فنی دقیق هر مدل رو در صفحه اون محصول میتونین ببینین و حتی با هم مقایسه شون کنین.

بهترین تلویزیون تماشای فوتبال جام جهانی

1- تلویزیون اولد C2 ال جی :
بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال جام جهانی با پنل OLED تلویزیون C2 الجی است. بطورکلی تلویزیون اولد برای تماشای فوتبال چند مزیت داره. اول این که هر پیکسل به خودی خود جداگانه روشن خاموش میشه و این یعنی کنتراست تقریبا بینهایت که بویژه در اتاق های تاریک خیلی مهمه. دوم اینکه اولد زاویه دید بسیار وسیعی داره چون هر پیکسل نور رو در همه جهت ها ساطع میکنه و وقتی که از طرفین به تلویزیون نگاه کنین تصویر دقیق باقی میمونه و برای وقتایی که میخواین فوتبال رو با گروه دوستاتون تماشا کنین عالی میشه.
رنگ های غنی با HDR فوق العاده، کیفیت پردازش حرکت، همراه با پاسخ سریع پیکسل های OLED و نرخ رفرش 120 هرتز ضامن عملکرد عالی تلویزیون C2 برای فوتبال است.
(برای مشاهده جزئیات دقیق و جدول مشخصات تلویزیون الد C2 الجی کلیک کنید.)

2- تلویزیون X90K سونی:
سونی به داشتن بهترین پردازشگرهای تصویر در جهان مشهوره، بخصوص در مورد مدیریت حرکت و ارتقاء تصویر از HD به 4K . با توجه به اینکه بسیاری از مردم هنوز فوتبال رو به جای کیفیت فورکی با کیفیت HD میبینن و شبکه های ایران هم نهایتا اچ دی هستن، این تلویزیون رو برای ما عالی میکنن، مخصوصا با قیمت مناسبی که داره.
تلویزیون X90 سونی دارای یک پنل LED با نور مستقیم عالیه که اونو به طرز چشمگیری روشن میکنه، دقت رنگش عالیه و HDR فوق العاده ای هم داره. ضعف این تلویزیون برای تماشای فوتبال فقط زاویه دیدشه و کسانی که خارج از محور تماشا میکنن متوجه آسیب رنگ میشن.
درهمه اندازه ها تلویزیون X90K ارزش خرید داره اما نسخه 75 اینچ اون به نسبت سایر سایزها قیمت فوق العاده خوبی داره و در سایز بزرگ برای فوتبال یک تلویزیون ایده آل بحساب میاد. پنل 120 هرتزی با رزولوشن 4K، دو عدد پورت HDMI 2.1 با مشخصات کامل Xbox و PS5 ، نرخ رفرش متغیر (VRR) و تاخیر ورودی پایین این تلویزیون رو به یکی از عالی ترین تلویزیون ها تبدیل کرده است.
(برای مشاهده جزئیات فنی و جدول مشخصات تلویزیون X90K سونی کلیک کنید)

3- تلویزیون AU9000 سامسونگ
تلویزیون سامسونگ AU9000 بهترین تلویزیون 2021 سامسونگ است که کیولد نیست (همین کیولد بودن قیمت رو فورا بالا میبره) . یک تلویزیون زیبا با جزئیات 4K و مدیریت خوب حرکت با قیمت بسیار پایین است. زاویه دید این تلویزیون خیلی گسترده است و در واقع خرید AU9000 سامسونگ یعنی داشتن یه دورهمی شلوغ برای لذت بردن از فوتبال.
(برای مشاهده جزئیات فنی و جدول مشخصات تلویزیون AU9000 سامسونگ کلیک کنید)

این سه تلوزیون بهترین گزینه ها برای تماشای مسابقات جام جهانی 2022 هستن و با توجه به بودجه ای که برای خرید تلویزیون درنظر گرفتین میتونین با خیال راحت هرکدوم ازین گزینه ها رو بخرین. تلویزیون های دیگه ای هم وجود داره که قیمت مناسب هستن و یه لول پایین تر هستن که میتونین با کارشناسای تی‌وی سنج تماس بگیرین و از مشاوره رایگان نهایت استفاده رو ببرین.

شیما باسامی
ارسال دیدگاه

پیامی برای این مقاله ثبت نشده است .