توضیحاتی جامع در مورد شرکت سازنده تلویزیون

توضیحاتی در مورد برند تلویزیون، شرکت سازنده تلویزیون

تاریخچه برندهای تلویزیون

بعضی از نام های تجاری تلویزیون معروف و این روزها ورد زبان هستن مانند الجی، سونی، سامسونگ و.. اما این معروف بودن همیشه لزوما به معنی خوب بودن اونا نیست چون حتی مدل های ابتدایی بهترین برندها هم عملکرد خوبی ندارن.
امروزه بعضی از برندهای جدید شروع به ایجاد موج هایی در بازار کردن که مدل هایی عرضه می کنن که بهتر از گزینه های گران تر همسطح خودشون هستن. برای مثال تلویزیون a شیائومی که دارای مشخصات تقریبا برابر با تلویزیون a الجی است و از اون هم بسیار ارزون تره.  این ارزون بودن دلیل بد بودن شیائومی نیست! فقط تا در بازار جای خودشو باز کنه تکنولوژی هاش رو ارزون تر در اختیار کاربران قرار میده تا در دل اونا جا باز کنه. پس در هنگام خرید تلویزیون فقط برند رو به تنهایی ملاک قرار ندین و حتما به سایر مشخصات و ویژگی های اون تلویزیون دقت کنید.

همیشه بهترین تلویزیون دارای بهترین برند نیست. از ویژگی های هوشمند گرفته تا طراحی؛ هر شرکتی و در واقع هر برندی روش خاص خودش رو داره و در واقع برداشت هر کس هم از بهترین تلویزیون متفاوته. برخی بهترین تلویزیون را بهترین برند می دانند، برخی بهترین طراحی، برخی کمترین تاخیر در بازی و.. . ما نمیگیم برندهای متفرقه و گمنام بخرین فقط میگیم سایر برندها ارزش بررسی دارن.

برای نحوه تشخیص کشور سازنده تلویزیون های ال جی این مقاله را مطالعه کنید.

لیست تلویزیون های موجود در بازار به تفکیک برند

فروشگاه تی وی سنج لیست کامل تلویزیون های موجود در بازار رو به تفکیک برند و با مشخصات دقیق و امکان مقایسه جزء به جزء در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده که با کلیک بر روی نام هر تلویزیون می تونین لیست کامل اون گروه رو مشاهده کنید. این لیست درواقع کامل ترین و جدیدترین لیست تلویزیون های موجود در بازاره و برندهایی هستن که مورد تایید فروشگاه تی وی سنج هستن و خریدشون توصیه میشه.

   لیست تلویزیون های ال جی  

  لیست تلویزیون های سونی    

لیست تلویزیون های سامسونگ 

لیست تلویزیون های شیائومی   

 لیست تلویزیون های هایسنس  

  لیست تلویزیون های پاناسونیک

  لیست تلویزیون های شارپ     

   لیست تلویزیون های توشیبا   

   لیست تلویزیون های فیلیپس  

   لیست تلویزیون های یونیوا    

لیست تلویزیون های اسکای ورس

پرسش و پاسخ مقاله توضیحاتی جامع در مورد شرکت سازنده تلویزیون

بله، بدون شک بعضی از شرکت هایی که تلویزیون تولید می کنند تخصص و سابقه ی بیشتری در این زمینه دارند و تکنولوژی های منحصر بفردی دارند که توجه به آن ها می تواند باعث انتخاب بهتری بشود.

این سوال جواب خاصی ندارد، هر کدام از برندها تلویزیون های خوب در سطح های متفاوتی تولید می کنند برای پیدا کردن جواب این سوال باید مدل های هم سطح هر برند را با هم مقایسه کرد.

اجزا و قطعات تلویزیون سونی در کارخانه های سونی در مکزیک، ژاپن و اسلواکی تولید میشن و برخی از آنها نیز بدلایل اقتصادی در کشورهای برزیل، اسپانیا، چین، مالزی و اکوادور مونتاژ میشن. سونی های بازار ایران همگی قطعات ژاپن و مونتاژ مالزی یا مصره.

بله البته. برندهای شناخته شده تکنولوژی هاشون رو با قیمت بالاتری عرضه میکنن. مثلا یه تلویزیون سونی که مشخصات تئوریش با یه تلویزیون هایسنس یکی باشه قطعا سونیه گرون تره. پول برند باید بدیم درواقع

قابل اعتمادترین برندها از این بابت سامسونگ، پاناسونیک، سونی، الجی و شارپ هستن. این برندها در رده اول قرار دارن و حتی اگه مشکلی هم براشون پیش بیاد قطعاتشون همیشه در دسترسه.
محمد عبیدی
ارسال دیدگاه
  • سعید کاکاوند سعید کاکاوند 5 مرداد 1401

    ینی واقعا تلویزیون شیائومی ارزش خرید داره؟ تکنولوژی هاش به پای الجی سامسونگ میرسه؟ کیفیتش چطوره؟